loader
Vänligen väntadotted
Kundservicemeddelande angående COVID-19. Läs mer

Kundservicemeddelande angående COVID-19

1. Kan jag fortfarande handla från Bildelaronline24.se?

Ja, du kan handla i vår webbutik. Bildelaronline24.se fortsätter att förse samtliga kunder med fordonsprodukter av hög kvalitatitet.

2. Förekommer det några leveransförseningar?

Ja, det kan förekomma leveransförseningar på grund av restriktioner för att förhindra spridningen av COVID-19 i vissa länder. Men på Bildelaronline24.se fortsätter verksamheten som vanligt.

3. Säljer Bildelaronline24.se fortfarande skrymmande produkter?

Ja, självklart. Du kan beställa skrymmande produkter så länge de finns tillgängliga på vår webbplats.

4. Kan jag få kontaktlös leverans från Bildelaronline24.se?

Kontakta fraktföretaget som levererar din beställning för att få information om kontaktlös leverans.

5. Är det säkert att ta emot produkter från regioner där COVID-19 har rapporterats?

Enligt officiell information från världshälsoorganisationen WHO är sannolikheten att smittas av coronavirus från ett paket extremt låg. Uppdaterad information om COVID-19 hittar du på WHO:s webbplats. Vi rekommenderar att du följer ett par enkla men viktiga steg när du packar upp din beställning:  
- Behandla såväl beställningens som varje enskild produkts förpackning med desinfektionsmedel.  
- Tvätta händerna noggrant med tvål och vatten eller använd handdesinfektion.  
- Vidrör inte dina ögon, din mun eller din näsa förrän produkten och dina händerna har desinficerats.

6. Kan jag få all information jag behöver från ert kontaktcenter?

Ja, du kan få all information du behöver från oss. Skicka ett e-postmeddelande till oss: [email protected] – våra telefonlinjer är extremt hårt belastade.

Kundvagn
#
Din kundvagn är tom